Frys städning...

Glömde äta lunch igår... Gabriel sov och jag började städa frysen och två skafferi lådor..😜🙈 Gabriel sover fantastiskt bra på natten men mycket mindre på dagen... Han sover små korta stunder och man hinner knappt ta ett glas vatten 😂 
Jag har verkligen kunnat stänga av mitt ordningssinne och tänkta att jag överlever lite smuts på golvet och damm på hyllorna... När Meja och Adrian var små stannade jag uppe flera timmar mer än alla andra och städade och fixade allt jak inte hann på dagen... Och då sov Meja och Adrian mycket bättre än Gabriel på dagtid... Nu är min känguru unge 💓 ofta på min axel till och med när jag kissar 😜🙈 
Gårdagens frys rensningen resulterade i 5 flaskor saft... Påbörjade det igår eftermiddag och vart klar imorse... 😂 Hade det varit jag för 10 år sedan hade jag varit vaken igår kväll/natt och gjort det klart då...
Kan jag ha blivit smittad av Gabriels pappas prokrastinering 🙈😂😛
Nej det tror jag inte men jag har med åren lärt mig att kunna slappna av lite bättre och kunna tänka att jag kan göra lite senare iaf 👍






Kommentera här: