2019

Nytt år igen... Och inte blir vi äldre elr hur? 😂 
Vintern mörker har vänt och nu kommer bara ljusare dagar...
Vinden blåser otroligt hårt ute just nu och snöblandat regn piskade ansiktet när jag tog in hästarna nyss. 
Värme, ljummen vind och ljuset kommer snart... Det vet vi...
2018 avslutades hos en fin "gammal" vän... Nej vi är inte gamla trots att vi känt varandra sedan vi var 14 😂 det blir bara 26 år i år...
Livet står på en ny plattform och 2019 hoppas jag blir fantastiskt 💓 
Bilder från året som gått gör att man inser va mycket jak hunnit med. Va kul vi haft! 💓 Mina barn 😍 mina gråa hårstråns orsak, mina glädjegivare...
Bor äntligen på landet igen... Att öppna dörren, höra fåglarna på våren, vildsvinen i skogen 😂😜 njae... De kanske inte är så roligt men men...
I vår ska jag försöka hinna med att ordna upp växthuset och bygga upp en köksträdgård... Jag mådde ju så bra att odla, gräva och påta när jag hade växthus sist... meditation i kruka 💓
2019-välkommen! 

Kommentera här: