Mörkret kommer...

... Kylan, vinden, regnet...
En tid jag ofta blir jättetrött och lite deppig... Denna höst är lika alla tidigare men med en skillnad...
Att jag går upp på morgonen en ledig dag och går ut till stallet... Möts av ett frustande godmorgon och ett lung lägger sig över mitt hjärta 💓 
Hästarna har en så positiv effekt på måendet... fantastiskt faktiskt hur det lugnar...

Blev trampad på höger stortå av Nora igår kväll... Har jätteont i min höger handled av någon anledning... Ont i ryggen sedan Turbo i lördags... Ja jag vet... Borde inte ha hoppat och hjulat som om jag trodde jag var 25 igen...😜😂 Men det är ju så barnsligt kul att hoppa med barnen...💕 Gammal ja...

Nora började att inte vilja lyfta på höger bakben för ca 5 dagar sedan...
Fick hjälp med strechövningar häromdagen men det är svårt själv har jag upptäckt... Hon får vila denna vecka med varma täcken på... Lite massage och stretching så gått det går. 

Idag ligger lite rivningsarbete på agendan... Hallen ska få ett lyft... 
Så idag ryker all 70 tals panel och golvet...
Förhoppningsvis blir det varmare och mer hemtrevligt i hallen efter lite isolering och nytt golv och nya väggar...🙂👍


Kommentera här: