Lång paus...

Inte skrivit på länge... Mår mycket bättre... Jag har inte samma skrivbehov då...😊


Häromdagen körde jag bil och radion spelade Måns Zelmerlöws nya låt Beautiful life... Solen sken och höstlöven glödde som eld i solens motljus... En liten ekorre ilade över vägen och i mitt bröst kände jag ett lugn och en glädje som jag inte känt på länge...🍁❤️🍁❤️ 


En bild från september... Tidigare höst... Har äntligen lärt mig att se, dofta och höra igen... Hösten doftar härligt... Ser härlig ut... Det kan låta som jag faktiskt gillar hösten...😱 Men jag har fortfarande en förkärlek till värme och fågelkvitter än regnets skvalande och vindens vinande...😊


Omgivningarna runt omkring Österbybruks Herrgård och Wärdshuset inspirerar och fyller på energi...

Så härlig miljö ❤️
Jag känner mig hemma där...

Kommentera här: