Stolt!

I tisdags var jag på öppet hus och fick se vad barnen gör i skolan...Så duktiga! Stolt!!! 

Adrian hållet på och skriver en berättelse om Minecraft i skolan, han har skrivit 8 kapitel...och handstilen är kanon! Som Meja och hennes bästa vän sa...Du skriver ju finare än många i våran klass...då går dom i 5an och Adrian i 2an...💪 
Idag var det utvecklingssamtal med Adrian...åter igen...Så superstolt! Allt och då menar jag allt går jättebra, Lilleman har inga problem med inlärning...och enligt hans lärare så är han tvungen att utmana Adrian med extra uppgifter ofta för att han är så snabb...Extra bok på matematiken har han fått och det är jag mycket tacksam för att läraren utmanar Adrian för att han ska fortsätta att tycka att det är roligt...👍 
Läraren Adrian har är helt ny...Adrians klass är hans första...var mycket skeptisk till detta...ja...jag hade förutfattade meningar...trodde inte han skulle klara att hålla ordning på denna lite lätt pratglada grupp...men jag fick tack och lov fel...han har lyckats jättebra! 💪👍

Så stolt och tacksam över mina fina barn...allt för dom...alltid först...💗💗💗

All planering sker med dem i första tanke...mitt eget gör jag när dom inte är hos mig....

Kommentera här: