Biverkningar....

Idag har smärtan varit hyffsad...Haft besök idag igen...💗 I förmiddags kom min granne, vi drack kaffe och pratade lite...ca 15 min efter hon gick började jag må jättedålig... fick yrsel, en domningskänsla i ansiktet, hals och mun...hjärtklappning och skakningar...Efter ett tag fick jag illamående också och gick och kräktes...😰 

Fick lite ångest samtidigt... man jobbar ju på ett ställe där människor söker vård för typ mindre än hälften av dessa symptom...
Nåväl, precis i det här kom min barndomsvän och hennes dotter...Jag hade ju inte ätit och druckit ordentligt så hon tog fram en fryslåda och värmde på i mikron...
Åt lite mer än hälften och mådde bättre...i samma veva kom min andra halva också 💗 ångesten gled undan likt när dimman lättar från en äng på våren...
Tyvärr fick jag inte behålla detta heller utan allt kom upp igen...
Man är ju inte hungrig och törstig när man bara ligger på soffan så jag har ätit och druckit dåligt...inte en bra kombination med morfin preparat i ganska stor dos...
Ringde 1177 och hon sa att det mest sannolikt var biverkningar...
Precis efter jag pratat med 1177 kom min fina vän och hans dotter med matleverans- sushi...😍 Jag hade råkat nämnt att jag inte fått i mig något i matväg...
Älskar Sushi...
Så innan alla åkt "tvingade" han i mig 3 bitar...😂👍 
Och peppar peppar..de har jag fått behålla än så länge...
Ligger på soffan i fosterställning igen...hoppade över Citodon och tog Alvedon istället...ja... det hjälper ju tyvärr inte för smärtan...😩 Men kroppen protesterar ju de luxe just nu...


Jag verkar ju typ vara lite överkänslig mot morfin...😂 inget jag kommer be om igen...hon på 1177 rekommenderade att jag skulle byta till tradolan om biverkningarna inte ger med sig... provar att överleva på Alvedon ist tror jag...

Kommentera här: