Lycklig...?

Vill du vara lycklig en dag - drick en flaska vin...

Vill du vara lycklig i ett år - gift dig...
Vill du vara lycklig i ett liv - skaffa en trädgård...
Italienskt ordspråk som Paolo skrev på sin instagram idag...💪

Stämmer rätt så bra...När jag hade mitt växthus och såg hur allt växte och frodades, dofterna, skörden...så rofyllt...Här har jag en trädgård ... ja... men det är så mycket buskar...de växter och växer... och jag orkar inte klippa dem i samma takt... en trädgård ska bestå av ett fåtal buskar, bärbuskar tex... den ska bestå av olika fruktträd, en slät och lätt klippt gräsmatta...samt ett stort växthus...💗 


Saknar livet ute på landet...Vill ju egentligen inte bo så här mitt i ett samhälle...

På sätt och vis är detta bra...men jag finner ju aldrig ro här...känner mig inte helt hemma...vet inte varför...tom i kroppen idag...tom i huvudet.... förändring...ja...men hur och vad vill jag...


Glad nationaldag! 🌸

Kommentera här: