Mardrömmar...

Haft mardrömmar i flera nätter i rad... Vaknar helt slut och gråter... Sommar om och drömmer igen... Vaknar helt svettig och gråter igen... Så har mina nätter sett ut senaste veckan...

Fy för mardrömmar... Kommer ihåg vad jag drömt när jag vaknar men sen är det borta igen när jag vaknar nästa gång... Lite minns jag men inte alls mycket...
Stressande drömmar, sliter mig i hjärtat och i mina verkliga drömmar...
Drömmer jag på nätterna för att någon försöker säga att jag borde tänka mig för en gång till innan beslut tas... Varför drömmar jag dessa jobbiga drömmar nu... Är det det undermedvetna som säger ifrån... Elr är det bara knäppa osammanhängande drömmar utan mening...

Orosmolnen skymmer min ljusblåa himmel... Vill att solen får lysa utan att bli skymd... Snälla bara låt mig må bra...

Huvudets tankar och funderingar tycker iväg allt positivt allt för ofta...
Något måste ändras... Snart...

Sluta att skymma mitt liv...

Kommentera här: