Tre... Elr fyra...

Klona sig? Just nu känns det nödvändigt...


Elr gå i idé och beställa väckning till våren är ju också ett alternativ...😝 Rent ekonomiskt skulle jag lätt kunna göra det men jag brinner för något och gör jag det brukar jag alltid gå all in... 
Hoppas bara att jag inte blir bränd på vägen, under livets gång har jag blivit bränd, många gånger... Litat på människor som jag inte borde litat på... 

Hoppas att jag slipper uppleva det igen...
Jag är alldeles för godtrogen... Säger alltid ja fast jag borde säga nej.... 
Någonstans borde det väl vara min tur nu... Att finna ro och en plats...

Springer runt och känner mig förvirrad lite nu... Många människor är så egoistiska och elaka i vårt samhälle...

Pratar hit och dit och bryr sig inte om människan de pratar om...

Människan de bedömer elr dömer kan ha varit med om något man inte vet...

Jag håller i regel alltid det jag lovat.... Tyvärr är det få som gör det....

Men kanske finns det hopp om människans omtanke, empati och omsorg om andra människors liv. 

Lita aldrig på någon har jag fått höra... Kanske inte ens på personen som säger det...


De enda jag kan lita på är dessa tre ❤️❤️❤️ Godnatt! 

Kommentera här: