Märklig känsla...

När jag kommer åt ovanpå foten på ett visst ställe så "rycker" det under huden uppe vid operationssåret...
När jag "vill" böja leden så rycker det till...kan liksom inte med vilja böja leden sakta utan det blir ett ryck...otroligt obehagligt, och när jag med min hand hjälper till och böjer leden så "kluckar/hackar" det...fruktansvärt obehagligt...
Jag är super orolig att detta inte blir bra...:( Vänster foten blev jättebra och jag är sååå nöjd... Men det var en annan kirurg...han hade gått i pension en månad innan jag skulle operera mig nu igen...:(
Magkänslan inför denna operation var inte lika bra som sist........VILL inte att magkänslan har rätt...:( men tyvärr brukar den ha det allt för ofta...
 
Imorgon är det Skärtorsdag...ska ladda med godis ifall det dyker upp några söta påskgummor, Förra året var jag verkligen nere i en dal...inte mycket var ljust och jag kände mig otroligt ensam...hade inga barn förra påsken heller och då när grannens barnbarn kom utklädda med påskkort blev jag så glad....tänk va fantastiskt att några små utklädda barn kunde ge så mycket glädje...
Imorgon kväll kommer iaf min finaste vän och vi ska umgås lite...ska bli sååå mysigt!
 
Barnen åkte ikväll, kommer tillbaka på måndag kväll...tisdag är det skola igen och tillbaka till rutinerna...
 
 
Välkommen Påsk! Ska lova mig själv att tänka ljusare tankar i år än förra året...det blir ljusare och ljusare...mycket beror på hur jag väljer att tänka...
Så är det ofta...HUR du väljer att tänka och agera gör ditt liv... 
 
 

Kommentera här: