Snor....

.... Börjar tydligen året med förkylning... Näsan rinner, nysningarna avlöser varandra... Och halsen svider...😲 
Har väl snytit mig 17 ggr idag... Minst...

Mitt första kapitel på 2018 års bok - inspirerande elr hur 😂🍾

Julen var bra, jag jobbade på Gimo Herrgård i repan. Det gjorde jag för 5-6 år sedan också, det är ngt speciellt att jobba jul på hotell... Låter kanske konstigt men det blir liksom en stor familj av alla gäster... Barnen lekte med varandra över familjegränserna och alla såg ut att koppla av... Tänk själv... Bara åka och få allt serverat... Nice! 😊

Nyår firades hos Marie, lugnt mysigt. Meja påstod att Maries förrätt var ett av det godaste hon ätit... Bra betyg! ❤️ Mini hamburgare! 

År 2017 var bra på många sätt och mindre bra på många sätt... Efter en lång sjukdoms period kom jag tillbaka med kraft... Kraften falnade på slutet av året när jag upptäckte att mycket gjorts i onödan... Just nu är jag på noll... Fötterna på jorden och huvudet i ett litet virrvarr... 
Vad har 2018 i bakfickan? Vågar jag ställa frågan...

Kommentera här: