Ovanför molnen

Adrian sa idag att han var pirrig över flygresan... 😊 
Bara 4 dagar kvar sen åker vi till sol och värme...är så less på detta kalla blöta mörka... Less på hantverkare... Varför finns det inte en "allrondare" någon som kan allt... 😊 Måste vänta vecka efter vecka... Ganska jobbigt börjar det bli nu... Om det var jobbigt förr så är det så jävla tröttsamt nu 😓 
Önskar att någon god fe kunde komma och dra med sitt trollspö och simsalabim så var badrummet klart när man kom hem. 
Har iaf fått klart barnens rum på så när lite elektriker jobb...
Köket har små fix kvar... täckskivor, passningar, fläkt installation, tapet och kakel... Nu när man rabblar upp allt... Så var det kanske inte bara små fix 😂😝
Jag gör det jag kan... Och det jag inte kan 🙃 lär mig ändes vägen... Har fan lärt mig alla sågar tror jag... Fogsvans, sänksåg, sticksåg, cirkelsåg, "fengsåg" (reservation för felskrivning 😝) bågsåg.... 
Håller på att spackla köket nu... Aldrig spacklat i hela mitt liv men men...
Man lär så länge man lever...😝
Många saker jag rullat på bra... Andra står stilla...
Pappa kom och hjälpte till i torsdags och fredags... Han är nog tamefan den där feen med trollspö...😝 Vips så var Mejas rum klart ❤️ 
Ett par dagar kvar, lite jobb en utav dagarna innan avkoppling och återhämtning... 


Kommentera här: