Nedräkning

Igår kväll bokade jag en all inclusive resa till Egypten... Ska bli så skönt med sol och värme... Denna vinter tar livet av mig... Regn och ishalka..... Fy fan...

Sist jag åkte utomlands lovade jag mina barn att dom skulle få följa med nästa gång... Nu blir det en vecka i Hurghada. Snorkling i korallreven står på listan TO DO! 😍

Ska packa med böcker och solskyddscreme för jag ska lata mig på en solstol med en drink i handen minst 2 timmar per dag. 
Världens bästa pappa åker med oss! Det ska bli så kul att åka med pappa. Barnen ser fram emot det jättemycket ❤️❤️❤️

Hotellet ligger precis på stranden med korallrev utanför... Det fanns mängder med aktiviteter, windsurfing tex... Det skulle jag vilja prova på...😂 med risk för att blåsa bort som Stig Helmer gjorde i Sällskapsresan SOS 😂😂😂


Vi kommer hem dagen innan min födelsedag så jag ser denna resa lite som min födelsedagspresent till mig själv också...😉

Idag hade vi teaterföreningen - jubileumskommitten träffades... Min kära teaterkamrat tyckte jag såg trött ut... Ja det är väl så... Jag är jättetrött.... Men det är bara att kämpa på... 
Till you drop brukar det va... Ja... Tydligen... 😌 
Lite D vitamin tankning i Egypten så orkar man nog till vårens strålar kommer smygandes så man upptäcker så skitiga fönster man har som en vän sa förra våren 😝

Natti 😗

Kommentarer:

1 Anonym:

Vilken trevlig blogg du har 😊. Åh så härligt med semester i Egypten, har hört massa gott om landet. Det ska vara fantastiska dykmöjligheter där och väldigt god mat. Kolla gärna in min blogg om du vill, morsanstips.blogg.se //Cattis

Kommentera här: