I försvarsställning...

Om man vet med sig att något är fel eller att man undanhåller sanningar så går människor automatisk in i försvarsställning... det är våran inbyggda reaktion... Man blir arg för något man nomalt sätt inte skulle bli arg över...

Det är lätt att läsa av människor tycker jag, jag har alltid kunnat det...vet inte varför men det bara är så...

Det är lätt att då känna frustration över att människor fortsätter att göra dumma val och fortsätta undanhålla sanningar...

Människor förändras...människor får uppmärksamhet från oväntade håll och kanske på ett sätt man inte fått tillräckligt av tidigare i livet... vilket gör att man gör val att till och med såra och sätta andra åt sidan för att uppnå den egna tillfredsställelsen...

Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen...huvudet går på högvarv...allt känns som om det går emot mig igen...känner mig helt plötsligt beroende av andra...en helt ny känsla och upplevelse för mig...förvirrande och oerhört energi krävande...inget tycks ge tillbaka tillräckligt...

Detta med guidening har tagit hårdare än jag själv fattat, högskoleutbildningen var otroligt mycket svårare än jag föreställt mig, kroppen strejkar och jag får ondare och ondare i muskler och leder...känner ingen känslan från när Adrian var ca 2 år och jag hade ont överallt och var så trött att jag glömde min bästa väns dotters födelsedag...

Jag är trött...


Hjälp mig hålla huvudet över ytan...har snart ingen ork kvar...



Jag vill orka...för mina hjärtan förtjänar så mycket mer än de får av mig just nu...



Kommentera här: