Helg redan...

...veckan...intro med många intryck och mycket teoretisk kunskap som ska in i min lilla hjärna...

Svårt att skifta dygn efter förra helgens nattjobb och fest..ligger så mycket back på sömn nu så fredags kvällen blir nog ung... (kommer somna i soffan) 😂 
I onsdags kom jag hem efter en rolig och innehållsrik studiedag till en skottad uppfart, middag på bordet...👍 Så jäkla skönt! Ger man så får man tydligen tillbaka ibland....😍 

Imorgon blir det innebandy, fotografering, födelsedags firande och sen middag och mellomys...👍😊 

På söndag...årsmöte med teatern...💗


Ljuset kommer....👍Ibland känner man att livet ändå känns rätt...som det är just nu...önskar självklart att vissa saker kunde vara bättre så klart...men...man kan inte annat än att släppa och ignorera...leva mitt...göra det bästa jag kan för mig och mina barn med de förutsättningarna jag har just nu...

Kommentera här: