Uppvaknande...

Jag har verkligen tagit vara på tiden denna veckan...varit med barnen varje ledig möjlig sekund... Tänk...dom vill verkligen vara med dig som förälder...dom vill bli kramade, pussade, kliade på ryggen, masserade, ompysslade...

Denna vecka har varit så fridfull...jag kan inget annat säga än att tiden är dyrbar...
Lev nu, våga ta viktiga beslut som gynnar dig själv och dina nära, tänk inte ja men jag måste ju tänka på det och det och det...det är sällan någon tackar dig för att du sätter ditt liv på paus elr bara lever för andra och deras bästa...
Det jag mår bra av och det jag blir lugn, lycklig och tillfreds med...det är det som är viktigt.

Våga klättra mot toppen...💗 Våga vika undan yviga grenar som skymmer sikten...ovanför dem finns ju solen...klättra Sandra...sakta men uppåt...



Avslutning med Judon, fika hos pappa som fyller år, god mat med tre små hjärtan på Gammel Tammen, ett par glas vin i solen, shopping med barnen, lördagsmys med Guldtuben...😱😂


Visste inte ens vad det var, fick ladda ner en app, streama och slänga upp den på Tv:n... En gala för Youtubers...😝 Vid alla nomineringar satt båda mina barn och hejade på olika Youtubers...Visste vilka nästan alla var...jag kände mig gammal...😂 men det var kul att sitta och titta på något som båda mina hjärtan gillade...💗

Nu avslutar vi helgen med kompisar som sover över... 💗

Kommentera här: