Teatern...

Mina barn och teaterns energi lyfter min vardag...så tacksam över att ha alla dessa fantastiska människor i mitt liv. Varje gång jag kliver nedför backen mot smedjan blir min själ lugn och tillfreds...märklig upplevelse...
Varje gång jag går in i smedjan kommer doften, atmosfären och omsluter mig som en varn kram.
 
Omringar mig med postitivitet så mycket jag kan. I veckan som kommer ska jag till Länshälsan igen...det förra mötet var bra, det gav mig redskap att jobba med och jag tycker jag verkligen jobbat bra med dem.
 
Igår hade vi premiär och det gick jättebra, efteråt när publiken gick ut kom det fram ett par till mig och sa: - Så roligt att se att du var med! Vi kom hit bara på grund av dig, förra året var vi på en guidad tur i Smedjan här och du berättade med sådan entusiasm och energi på turen och när du nämde teatern så tänkte vi att detta måste vi åka på nästa år.
Jag blev så glad och rörd! Att min guidning kunde locka tillbaka gäster från Norrköping! Överväldigad var ordet jag kände!
 
Ikväll är det dags igen med den härliga ensemblen att fira midsommar i Smedjan. P
 

Kommentera här: