Gammal...

Att fylla år är liksom inte kul längre...😛 

Året som gick går till världshistorien också när det gäller realitychecks på ålder...Hittade första gråa hårstrået...Fick av ett klumpigt fall i en trapp reda på att jag har början till atros i höger höft...Man känner sig stel och orörlig ibland...Kroppen förändras, jag uppskattar helt andra saker än för ett par år sedan, jag gillar att vara hemma...somna en fredag kväll med barnen i soffan är mer värt än världens jätte fest...även om det bara skulle vara en gång per år den där festen...ikväll kommer några vänner och hälsar på...lillebror och syster också...💗 Jag fyllde ju tyvärr år i torsdags...😝 Det enda bra med det är att man får en anledning att ses... 

Nu är det bara att acceptera sin ålder och lära sig leva med sitt "nya" jag 😛 

Ha en fantastisk dag alla! 

Kommentera här: