Livet serverar sjukdom som på räls...

Året 2016 går nog till historien när det gäller sjukdom och motgångar iaf...
Tyckte året började bra...sen gick det utför rätt fort...
Tack och lov finns det människor som lyft mig upp när jag legat med ansiktet i leran... Inatt var en vaken natt igen...helt otroligt att man inte kan få vara frisk...sen i början av september har kroppen sagt ifrån på riktigt...vet inte hur jag ska komma ur ekorrhjulet...hoppas att nästa år ger mig och mina barn lugn och harmoni...
Jag orkar inte få fötterna undanslagna fler gånger...
Det är ju inte bara kroppen som ställer till det...huset också...Fiberanslutning, elen som strular...drar skarvsladdar över golvet för att kunna köra diskmaskinen och tvättmaskinen...något är fel de luxe... öppna spisen gapar som ett hån skratt i ansiktet, bilens trasiga baklysen som några uppenbarligen inte kan låta bli påminner mig varje dag...Man kanske skulle sätta sig och tigga...jag har också behovet av pengar...de räcker aldrig till...5000 kr har bilen kostat mig på bara skadegörelse på 1 år...
Mobil telefoner som går sönder hela tiden, kläder som bli för små... skridskor som blir för små...
Magsåret jag drog på mig i september är tydligen inte helt bra än då provsvaren jag fick från hudläkaren förra veckan inte var helt ok, han vill gå vidare med en gastroskopi...suck...

Kommentera här: