Lugnet

Skogens dunkla mörker på hästryggen med min älskade dotter... Närvarande och här just nu... Ingen tanke på perfektion, karriär, status och annat onödigt många människor strävar efter... Idag är idag och imorgon är imorgon... Lev nu... Ta in allt.. Njut...

Idag har jag verkligen bara njutit sedan jag kom hem från jobbet.... Jag känner mig så hemma här.. Det finns en värme i väggarna i detta hus som ger detta lung jag känner...Pysslade och städade i mitt älskade kök... Tog sedan en mil på Nora med Meja och Saga som sällskap. 
Efter den stekte jag pannkakor och vi mös ner oss i soffan och kvällsfikade onyttiga pannkakor, havtornsylt, blåbärssylt, äppelmos, (alla tre faktiskt hemgjorda) hackade bananer, creme Fraiche och Nutella... Riktigt onyttiga men mysigt och gott...

 
Att dela lugnet och värme från ljusen tillsammans är underbart... Nu är jag så trött och hoppas på mer sömn än inatt då jag sov ca 4 timmar... Adrian hade eländig växtvärk...😥

Godnatt 🌺

Kommentera här: