Sommarens plåga...

.... Har vaknat till liv... Jösses va med flugor 😜😡😴 helt sjukt mycket flugor överallt i huset.. Tror alla som gått i "ide" vaknat till liv och surrar slött runt omkring mig överallt... Så vidriga...
Så.... Ja... Nu längtar jag till minus grader lite.. Dock skönt att slippa frysgrader i hästarnas vatten...👍 Plus och minus som med allt i livet... Visst är det lite knäppt egentligen... Man älskar sommaren och värmen, hatar flugor... Hatar vintern och kylan men älskar att slippa alla äckliga kryp. 😜

Aldrig nöjd... Är det typiskt svenskt? Är det därför Annie Lööf bara säger nej nej och nej för att hon är svensk och aldrig nöjd 😂😜 skämt åsido... Så trött jag är på detta regeringsbildandet.... 
Varför röstar vi???
Borde faktiskt bara vara så att de tre största partierna borde vara tvungen att samarbeta... Vara tvungen att lyssna på väljarna och acceptera läget... 
S, M och SD är störst... De borde vara de som får förtroendet... Och att politikerna accepterar och respekterar svenska folkets röster.... 

Idag har jag spenderat min lediga dag med syster och Elliot 💓 Sis har bakat till dopet och jag har agerat barnvakt till mosters hjärta... Åkte hem.. Fixade hästar och hämtade barnen och åkte tillbaka och lagade middag så åt vi ska tillsammans... Pappa Björn var ute på vift med jobbet så vi passade på 😂😜 Brukar alltid åka hem när Björn kommer hem... Han kanske tror att jag inte gillar honom 😂 
Nu äntligen sängen... Då trött som vanligt 😴

Kommentera här: