Smärta...obeskrivligt...

Jag har sagt det förr och säger det igen...föder hellre barn 7 gånger än att känna den här smärtan...den är som knivhugg, som någon vrider runt en kniv i foten...

Operationen har enligt läkaren gått bra...lokalbedövningen var iaf väldigt bra lagd...👍 den satt i i 12 timmar ca...sen brakade helvetet lös...😩 
Hade fått Alvedon 665gr som jag skulle ta 2 tabl 3 gånger dagligen.....
Jag nämnde för läkaren att jag förra gången höll på att svimma av smärtan...men han påstod att Alvedon skulle räcka.....
Jo, tack du...helvete...inte en blund...låg i foster ställning och grät i princip hela natten...Hade Oxynorm kvar sedan förra gången...inte ens det hjälpte...
Fy fan säger jag igen...
Efter hela dagen fick jag till slut tag på läkaren...som skrev ut Citodon istället. Min finaste vän åkte och hämtade ut det till mig...jag tar mig ju som ingenstans...😓 

Vas 7... och då ligger jag i fosterställning...tänk på det nästa gång du kommer till akuten och säger att du Vasar 10.....och sedan scrollar vidare på mobilen andra sekunden...😓😂😱

Tack vare goda råd från min fina granne så gav den värsta smärtan med sig...kommer ff i attacker...mycket kortare attacker men jävligt intensiva...
Imorgon blir det säkert bättre...💕

Soffan inatt också...med foten i högläge...

Meja har lagat mat två dagar i rad...Adrian sköter posten och dukningen till middagen...lite suck och pust och stön är det när man ber om hjälp...men men det går...

Haft besök av flera av mina finaste vänner idag...känns konstigt att inte bjuda på kaffe utan be gästen koka själv...😝😱

Tack och lov är mina fina som min familj och de känner sig som hemma här på Hagvägen 3...💕
Nu hoppas jag på en natts sömn...ligger lite back...

Kommentera här: