Sjuk...

...Ont i halsen, hostar...varje morgon hela veckan...tok snorig...nu har jag haft hosta i två dagar...får inte bli sjuk...operation på måndag...

Tankat lite energi idag iaf, varit ute och röjt...eldat...nu under filten i soffan...
Soffan...ja..den kommer nog vara min säng nästa vecka...osmart att ha sovrum i källaren...
Kommer bli helt fast...😓 Så alla runt om mig...kom och hälsa på...ska ni handla...fråga gärna om jag behöver ngt...😂
Vet ju att jag har vänner bakom mig...Som hjälper om jag ber om det...vet dock att jag är lite dålig att be om hjälp...
Sist jag opererades hade jag så sjukt ont första två veckorna...kommer ju vara lika nu...😩😓
Det ser jag inte fram emot att sitta fast hemma och ha ont...ser dock jättemycket fram emot att inte få ont i foten jämnt...👍

Kommentera här: