Frusen...

Fryser...har varit ruggig hela dagen...đŸ€’

Vet inte men det kÀnns skumt i kroppen...vÄgade inte ta tempen nu innan jag Äkte...mot jobbet...natt 1 av 2...

Spenderat dagen med Henrik i Valbo...shoppat lite klĂ€der, nya gardiner mm... tyvĂ€rr var ju gardinerna för lĂ„nga sĂ„ jag Ă„kte pĂ„ att sy upp dem...😂😝
NĂ„vĂ€l kanske kan sy med vĂ€nster foten...😂

Fredag kvÀll, helg innan lön och barnbidraget...hoppas pÄ en lugn natt...


PÄ akuten har jag lÀrt mig mycket, sett mycket, varit med om mycket...helt galet mycket faktiskt pÄ snart tvÄ Är...

Inskolad pÄ medicin och kirurgen först, akutrummet efter ett Är och sedan kassan nu för ett par mÄnader sedan...
Nu efter min operation och efterföljande sjukskrivning ska jag börja som anhörigstöd, barn som far illa och vĂ„ld i nĂ€ra relation samordnare pĂ„ akuten pĂ„ 40% 
Ett nytt spĂ€nnande kapitel i mitt arbetsliv...😊

Kommentera hÀr: