Winter is coming...

Stjärnklart...cykel till tåget... Bilen blir ju bara sönderslagen om den står där nattetid...

Hann slumra i ca 1-2 timmar i soffan innan det var dags att laga mat...

Dagen har varit rolig och lärorik även om jag bara fick lära med öronen då jag var "icke vid medvetande" på övningen idag...

Många läkare var nervösa... Med all rätt... Jösses... Skulle som min kollega sa efter... Jag skulle ha skitit på mig...😂
Läkarna har gått en kurs, deltagare från hela Sverige och Åland... Idag var det examination och de fick några övningscenarios först sedan var det ett slutligt test...

Inatt kommer det troligen in en elr annan utklädd skadad berusad till akuten skulle jag tro...
Och risken finns för halka på morgonen eftersom de vackra oskyldiga stjärnorna lyser kallt på himlen... Så kör försiktigt alla som ska ut på vägen...

Så hoppas än en gång på en lugn natt... Och ni alla som inte jobbar helg elr är lediga... Inga jävla uppdateringar med god dricka ock trevligheter nu....😘😜😛

Kommentera här: