Strömavbrott...

i delar av huset....mystiskt och skumt... och ja...jag har kollat proppar mm...;)
Elektrikern som var här idag kunde inte heller förklara riktigt...kunde vara fukt tex i luftvärmepumpen, nu fungerar det dock igen, däremot fick jag veta att jag bara har en jordfelsbrytare till en liten del av huset och att nästan allt annat är ojordat och utan jordfelsbrytare....suck...
Mindre kul...så nu vill jag så klart byta ut detta också...:(
Kan inte bara 1 månad få flyta på...nej något ska gå sönder bli sönderslaget eller gå emot mig...vad vill livet liksom?
Trött.nu
Resan till Särna gav energi de luxe...även om resan är lång så är den alltid värd den...
 

Mina hjärtan - ni är mitt allt! Finns så mycket frustration och irritation så ofta med tjafs och tjat...men allt är värt det och bara man hör skrattet från ett barn så försvinner all irritation och frustration med vinden...
 
Magiskt...
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Fast du behöver ju inte ha jordat i hela huset och jordfelsbrytare på hela huset. Det har ju att göra med din anläggning och renoveringar mm mm. Så du kan nog ta det lugnt om du inte renoverat typ allt senaste tjugo åren.

Kommentera här: