Huvudvärk...

Blir inte mycket ledig tid när man jobbar natt... Jösses.. Inget vart gjort idag... Så trött och huvudet sprängs...
Imorgon... Då blir jag hel igen... Ledig vecka med barnen... Ska bli skönt... Visserligen finns planer men det är ändå få...
"Lite vila och svagdricka är vad min kropp behöver' 😜 Teater Line....😛 Teatern...j vad den gör mycket för humör och energi... På tisdag är det styrelse möte och på lördag höst möte...❤ Ska bli kul att träffa alla...

Är väldigt tacksam för de som finns och stannar kvar igenom min lilla personliga kris jag går igenom just nu... De som övergav... Ja ni kan stanna kvar där ni är... Och ni som orsakade det... Ja jag vet inte...
Kasta en tallrik i golvet...
Säg förlåt till tallriken...
Blev den hel?
Nej... Just det...

Kommentarer:

1 Anonym:

Så bra skrivet❤️ Och så sant‼️
/Åsa S

Kommentera här: