Uttråkad...

Så trist att bara sitta i soffan och vila...men jäkligt behövligt...
Fötterna undanslagna av magen igen...Naproxenen jag fick för höften var tydligen inte bra för magen...
Fick också en brev av min husläkare igår där han meddelade att jag skulle behöva göra en gastroskopi...😢
Dubblat Omeprazol dosen och slutat med Naproxen... Gick hem efter halva passet igår natt och måste helt enkelt lyssna på kroppen...plånboken kommer gråta lagom till jul....😓

Har idag suttit under filten hela dagen, kollat på skidor 💗 (ända bra med vintern) Sen var det Allt för Sverige...aldrig sett förr...jättekul faktiskt...och nu är det Historieätarna...50 talet idag...Ett jätte roligt program för en historienörd som jag...elr som en vän trodde att jag var när han träffade mig för första gången- en bullbakande kulturtant...😂😂😂 Lite rätt men ändå väldigt fel bedömning på andra sätt...😂

Jul belysningen ger lugn... mörkret utanför ger en liten känsla av ensamhet...tomt och svart...
Nästa vecka kommer mamma på besök...ska bli skönt... Sitta en stund och prata med mamma är också helande även för en 37 snart 38 åring...

Man förblir liksom barn livet ut...är så tacksam att båda mina föräldrar lever...kan inte föreställa mig att inte kunna ringa mamma elr pappa när jag behöver....💗

Kommentera här: