Säger jösses saknar ord igen...

Har haft en kanon helg...jobbade extra på Gimo Herrgård i receptionen i fredags kväll...jätte trevligt och roligt... Hoppas det blir snart igen...

I like thé view...

Hängde med en vän i lördags, det blev god mat och musik hela kvällen...Nice och tack för det...

Något som slagit mig senaste året är hur någon människa man trodde man känner kan bli så annorlunda... det är som om människan man kände inte finns längre utan den har blivit utbytt...eller finns den där innan fast gömd...Som kommer fram när det sociala spelet och de sociala reglerna får andra perspektiv och annan värdering...Helt plötsligt kan man ha ändrat hela sin grund inställning till hur man agerar i olika situationer...Märkligt... jag försöker vara samma jag mot alla... vet inte om jag lyckas...det jag vet är att jag är jag, har alltid varit och kommer alltid att vara oavsett situation...

Var hos pappa och fikade på eftermiddagen, mina fina syskon med respektive var alla där...förutom sis i Nyköping...God marängtårta och trevligt sällskap...Tack! Älskar er!

Kommentera här: