Dimma...

Blött, kylan kryper innanför kragen på jackan... spelar ingen roll vad man klär på sig...
Julpyntet lyser iaf upp det dimmiga och gråa... jag gillar inte vintern men lite snö ger mer energi...det är vitt...ljust...och ljus...Ja ni vet...ger energi...
Sitter på en mörk buss...Ja det är jäkligt skönt det också...mörker... speciellt på morgonen...upptåget är så ljust och högljutt...alla babblar... Idag är det en liten pojke med på bussen...han höll på med mobilen och det lät illa... en kvinna framför mig sa till honom direkt...👍👍💪👆 Skönt!
Idag är det studiedag...Barn HLR är det dags för igen då...ett år sedan nu...Mycket bra med repetition... Barn kommer så sällan in till oss...

Jag har lärt mig de sista åren att om jag vill flyga måste jag umgås med de som kan ge luft under vingarna...Tror jag blivit bättre på att se vilka som är höns...👍😂

Kommentera här: