Tacksam...

...igår fick vi besök på Hagvägen 3, lillebror Vincent och Sabina kom och åt middag med oss... Allt för sällan man träffas...önskar att jag bodde närmare min familj... Ska jag sälja och sätta mig i lägenhet och leta hus närmare kanske...ja tankarna snurrar och jag vill ju bo på landet på riktigt liksom...med skogen som granne, med vedspis och kakelugn...💗

Lillebror och jag har många olika tankar om livet men många samma också... visst är det märkligt iaf att man kan bli så olika på vissa delar och så lika på andra...💗 
Tacksam för min fina lillebror och hans fantastiska Sabina...
Vi möblerade om igår, swich så var det gjort....så skönt... tunga otympliga sängar i en smal och trång trapp...Men med lillebrors hjälp gick det bra.
Meja sa att hon tyckte det var konstigt att det var lillebror som var starkast...😂 för hon var ju starkare än lillebror...Min bror svarade att det kommer ändras med åren...Snart är du gammal och klen som mamma....😂💪😱

Tacksam idag...

Spökade på Österbybruk Herrgård igår...med Annika...jätte kul var det...energi givande som vanligt...

Nu ska jag iväg till stallet för att titta på avslutningen...5 kamp ska det tydligen bli..sen cafeteria tjänst en stund efter...😊

Kommentera här: