Övergiven...

När jag var 2 år hände något i mitt liv...Min mamma och pappa hade skiljt sig och min pappa skulle komma och hämta mig, jag har inget minne av detta men mamma berättar för mig att jag satt som vanligt i hallen med min lilla röda väska packad för en helg med pappa....

Men den här gången kom han inte....
Han kom aldrig mer...
Han skaffade hemligt telefon nummer och flyttade...sade ifrån faderskapet på mig och lät sin nya så kallade kärlek tala om för honom vad och hur han skulle göra...Han skulle inte ha haft något liv innan henne...i detta tidigare liv ingick ju jag...en 2 årig oskyldig helt intet anade liten flicka...
Min biologiska pappa är i mina ögon ingen man, ingen pappa och han valde att sätta sin nya familj före sin egna dotter...för kvinnan han träffade hade barn sen tidigare men det var inga problem....

Imorgon berättar jag mer...nu ska jag låta John Blund komma och strö grus i mina ögon...

Kommentera här: