Omfamna hösten...

Måste försöka iaf... Winter is coming...😉
And its going to be A long and cold winter...I know it...
Men igår bestämde jag mig för att bara helt enkelt välkomna hösten... Jag kan inte låta mörkret, regnet och kylan överskugga den friska luften, färgerna och möjligheten att mysa i soffan som det ändå innebär... Jag vet ju det men när våren och ljuset är så många månader borta blir det så svårt...

Har också bestämt att börja ignorera en utav mina tidigare bästa vänner... Kan inte hantera en vuxen 4 åring...😰😬

Kanske i och med detta få lite mer energi och mindre huvudvärk...

Idag skulle den här ensamstående mamman behöva hinna med att klippa gräset, laga middag, köra till ridningen, gå på föräldramöte och hjälpa till med läxläsning, klippa Adrian som är för långhårig för att fotas imorgon.... Vet att gräsklippningen är den uppgiften som kommer att bli lidande för igen mänsklig hinner med allt det där på en eftermiddag...

Hösten - den ska bli bra... Bort med alla negativa känslor och tankar.... KOM IGEN Sasse !!!
Impossible!!!!! Nu tar vi till gamla knep... Sätter en apostrof emellan Im mellanslag däremellan och simsalabim så vart det:

I'M POSSIBLE!!!!

😁💪

Kommentera här: